onsdag 9. mars 2011

Søtt på jenterommet:)

Det å holde orden på niåringens rom kan by på utfordringer, og det er ikke så rent sjeldent at jeg må ta noen grep for å prøve å holde en viss orden der inne:)
En forutsetning for å klare å holde det ryddig på små "samleprinsessers" rom, er å ha rikelig med plass til oppbevaring av små "duppeditter":)

Disse fine boksene synes jeg var supersøte og praktiske, så de fikk bli med hjem fra Kremmerhuset:)

Disse bamsene synes jeg var aldeles skjønne, og de ble kjøpt på et eget bamsemarked når vi var i Krakow like før jul. Vakre, ikke sant?
Norgesglass blir brukt til å lagre morsomme viskelær i forskjellige varianter, mens disse tredukkene jo inneholder mange mindre varianter av seg selv:) Disse er også kjøpt i Krakow:)

Det var litt søtt fra denne kanten i dag:)

Ha en fortsatt flott onsdag, folkens!

Klem Linda ♥

8 kommentarer:

  1. Flotte bilder av ett søtt prinsesserom :)

    SvarSlett
  2. Jättefint prinsessrum! Där förstår jag om hon trivs. :))

    SvarSlett
  3. Så fine ting på prinsesserommet! Herlige bokser, bamser og tredukker!

    Ha en fin dag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  4. Er så flott pikerommet hos dere ♥ Mange søte detaljer...:)
    Akkurat det med nok lagringsplass til dill og dall har vi funnet ut at er et must og;)
    Her er det maaange Tilda- og Green Gate bokser...
    Fulle skuffer og skap med dill... Nå har hun i tillegg begynt og scrappe, og vi har som kjent et smurfehus, ergo ingen hobbyrom, så alt dette skal og inn på rommet;)

    Jeg var i Krakow for et par år siden og besøkte den herligste bamsebutikken jeg noen gang har sett, så mye nyyydelige bamser, gikk litt bærserk der ja ♥

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. At jenter har mye duppeditter er helt sikkert :o)
    Fine oppbevaringsbokser du har funnet!
    Gleder meg til å se hva du gjør i loftstuen!

    ha en fin kveld

    SvarSlett
  6. kjempefint :) kan jeg spørre hvor lampen på skrivepulten er kjøpt?

    SvarSlett
  7. Er enig med deg, de boksene er kjempe søte. Har fått hjem noen her også, men kunne faktisk tenkt meg enda flere.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  8. Så søtt jenterom !! Fin blogg du har :)
    Klem fra meg !

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails